Whales+dolphins - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu Whales+dolphins - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu

Whales+dolphins

Door: Wim en Mariet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Mariet

30 Juni 2010 | Nederland, Nederland

Vandaag hebben we een rustdag genomen, het is prachtig weer, alleen `s nachts wel koud (ongeveer 7 graden) overdag zon met een heerlijke temperatuur van 24 graden. Gisteren weer veel gezien onderweg, prachtige natuur en als we iets leuks zien onderweg stoppen we om te bekijken.Wat ook heel grappig was dat op een golfbaan 2 mensen aan het golfen waren terwijl zonder dat zij het zagen 2 kangoeroes stonden te kijken hoe zij het spel speelden. We hebben het even bekeken en lagen slap van de lacht. Vanmorgen een heerlijke wandeling gemaakt langs de kust. Tot onze verrassing zagen we vlak onder ons (we zaten op een rots) dolfijnen zwemmen, ik heb ze ook op de foto kunnen zetten.Ze waren daar aan het spelen. Onze dag kon helemaal niet meer stuk toen we ook nog walvissen voorbij zagen komen, die kon ik niet op de foto krijgen (te ver) maar wij konden ze goed zien. Een walvis sprong helemaal uit het water en viel toen om, prachtig om te zien.
Morgen gaan we naar Brisbane, daar begint het groot barriere rif. Ook wordt het daar drukker omdat veel mensen naar het noorden trekken vanwege het warme weer. De campings zijn prima met goede faciliteiten.

Ik zal proberen wat nieuwe foto`s te plaatsen.

• 30 Juni 2010 - 20:05

Cees Kooreman:

Hoi luitjes in het verre australie, hier in nederland op dit ogenblik lekker warm weer,vrijdag nederland - brazil dus een kraker. op werk alles ok voor de rest geen problemen.

groeten Cees & Ria