Poffertjes with pancakes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu Poffertjes with pancakes - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu

Poffertjes with pancakes

Door: Wim en Mariet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Mariet

26 Juni 2010 | Nederland, Nederland

Hallo allemaal, vandaag toch gelukt om internetverbinding te krijgen. gisteren lukte het niet.
Even terug naar de poffertjes. De laatste dag in Sydney zijn we `s avonds de stad ingegaan. Zoals jullie weten is het winter in Australië, Er was een ijsbaan genaakt waar een schaats show werd gegeven. Ook waren er Dutch poffertjes te koop, alles in de winter sfeer(bij 18 graden celcius) De mensen genoten echt van alle winter taferelen.We hebben veel plezier gehad. De volgende ochtend waren we vroeg wakker (jetlag) Om 06:00 uur waren we samen naar voetbal aan het kijken (Nederland Kameroen) een spannende wedstrijd. Daarna ontbijt en de camper opgehaald. Toch altijd weer een heel gedoe, alles moet weer een plaats krijgen. Weer wennen aan de auto en het links rijden. We zijn intussen 400 km verwijderd van Sydney. De eerste stop was Nelson Bay en vandaag zijn we in Herrington een deftig plaatsje aan de kust. Vandaag een regenwoud bezocht en de eerste kangoeroes gezien. Alles is hier uitbundig en groot zowel de dieren als de natuur. Het weer is matig, gelukkig wel droog. Hoe verder naar het noorden hoe warmer het wordt, dus we zijn op de goede weg.

• 26 Juni 2010 - 13:18

Edwin:

Volgens mij hebben jullie het nu al erg naar je zin. Leuk om de verslagen te lezen!

• 27 Juni 2010 - 18:06

Fred:

Hoi Wim & Mariet...stop...
    schitterende foto's ... stop ... leuk verslag ... stop ... WTR regeling nog steeds waardeloos ... stop ... lekker genieten ... stop