Operahouse - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu Operahouse - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu

Operahouse

Door: Wim en Mariet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Mariet

24 Juni 2010 | Nederland, Nederland

Gisteren (avond) werd het droog. We zijn toen gaan wandelen en bij het operahouse uitgekomen. Daar bleek net een concert te beginnen. We konden nog aan kaartjes komen waarna we genoten hebben van een klassiek concert. Heel bijzonder was de akoestiek en omgeving. Een bijzonder einde van de dag. Vandaag vroeg opgestaan en naar de tandarts geweest, daarna de hele dag gewandeld en gevaren.Ook de botanische tuin bezocht. In een woord schitterend evenals het weer, vandaag een prachtige dag met zon en ongeveer 18 graden. We hebben Sydney verkend,ook nog met een monorail getourd, boven de stad, een bijzondere ervaring. Morgen gaan we de camper ophalen. We hebben geen idee of we internetverbinding kunnen krijgen. Het kan dus zijn dat we even niets van ons laten horen.

• 24 Juni 2010 - 20:28

Cees Kooreman:

hallo luitjes jammer dat je je 1e vlucht niet kon halen met schiphol in zicht. De stress sloeg onmiddelijk toe natuurlijk. Die tandarts is natuurlijk niet gratis Wim dus trek je knip maar. Wij wensen jullie een hele prettige vakantie toe Cees & Ria