Onderweg - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu Onderweg - Reisverslag uit Kandy, Sri Lanka van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu

Onderweg

Door: Wim en Mariet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Mariet

05 Maart 2012 | Sri Lanka, Kandy

Hallo allemaal,

Hier weer even bericht uit Sri Lanka: we zijn de afgelopen dagen van Colombo via Dambulla naar Habarana gereisd. Gisteren een aantal tempels bezocht verder in de middag een gamedrive gemaakt met een jeep, op zoek naar olifanten.Vandaag naar Sigirya gereden, dit is een heel hoge berg welke wij ook hebben beklommen, ik heb wat foto`s bijgevoegd. Het was een zware tocht mede ook door de warmte. Totaal zijn het 1285 treden dus dat was wel even afzien. Het was wel de moeite waard een prachtig uitzicht over de omgeving, onderweg naar boven stak tot onze verassing een slang over de weg, ook daar heb ik een foto van bijgevoegd. Verder is het hier prachtig, de natuur is overweldigend, er leeft hier van alles van olifanten tot varanen. Ik heb nog een mooie natuurfoto bijgevoegd, ik vond het de tot nu toe mooiste foto die ik heb gemaakt. Sir Lanke is echt een derde wereldland met toch best wel veel arme mensen. Soms ook bedelaars, mensen zonder benen of andere ellende. Nu zijn we in Kandy aangekomen na een prachtige tocht door de natuur.
De hotels zijn prima, bij diner altijd livemuziek en het eten is goed verzorgd.
Zoals jullie kunnen lezen vermaken we ons prima en hopen dat het met jullie hetzelfde is. Hartelijke groet van Wim en Mariet.

Nog even een tip als jullie de foto`s willen bekijken: als je dubbelklik op een foto dan start het programma automatisch met een dia show.