Start rondreis - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu Start rondreis - Reisverslag uit Colombo, Sri Lanka van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu

Start rondreis

Door: Wim en Mariet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Mariet

02 Maart 2012 | Sri Lanka, Colombo

Vandaag om 08:00 uur gestart met de rondreis. Naar het olifantenweeshuis geweest, was echt de moeite waard. Verder heel veel natuur gezien. Gelukkig heeft onze auto een goede airco het is namelijk bloedheet, dat is best wel even omschakelen. Verder kennis gemaakt met onze Engels sprekende gids. Hij begeleid ons gedurende de rondreis. Het is een heel speciaal geval (hebben wij weer haha) hij is namelijk "In de Heer" bij de start een hele ceremonie en toen we weer veilig in ons hotel aankwamen een dankgebed. Nou is dat ook wel nodig hier, ze rijden als gekken.Hij heeft ook een cd opgenomen die hebben we beluisterd in de auto. Hij kan 20 dierengeluiden nadoen (haha echt waar) we lagen dubbel van het lachen. Als bewijs nemen we de cd uiteraard mee.
Het hotel waar we nu zijn is echt prachtig en ligt midden in de jungle.
Nou dat was het wel weer voor vandaag.

Groeten van ons

• 02 Maart 2012 - 23:51

Edwin:

Wat een prachtig verhaal weer! En geweldig dat juist jullie weer zo'n gids hebben ontmoet. Genieten!