Bestemming bereikt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu Bestemming bereikt - Reisverslag uit Cairns, Australië van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu

Bestemming bereikt

Door: Wim en Mariet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Mariet

13 Juli 2010 | Australië, Cairns

Bestemming bereikt: een groot aantal keer gaf onze Tomtom deze melding als we weer een camping hadden bereikt. We hebben echt heel veel plezier gehad van onze “Tom” het heeft ons veel tijd bespaard en maakte het reizen aangenaam.

We hebben nu ons einddoel bereikt, we zijn in Cairns aangekomen, hier blijven we de komende week al hebben we natuurlijk wel veel uitstapjes gepland. Onze camping staat midden in het regenwoud met de nadruk op regen. Het regent hier met grote regelmaat bij een temperatuur van 28 graden. Gisterenochtend moesten diverse caravans uit de modder worden getrokken door een 4 wheel drive. Het had gestortregend in de nacht Als de zon schijnt is het ook direct heet, we zitten echt in de tropen.

Zoals jullie wel gezien hadden was er “per ongeluk” een verkeerde foto geplaatst van onze camper. Naast ons stond een enorme bus omgebouwd als camper, we konden het niet laten om deze foto een beetje te manipuleren. Vandaag staat er een foto van onze “echte” camper op de site.

Gisteren werden we verrast door een aparte vogel die op de spiegel van de camper plaats nam en daar gelukkig even bleef zitten zodat ik een foto kon nemen. We weten nog niet wat voor vogel het is maar hij is heel apart. Kijk zelf maar even.

Heel langzaam gaan we toch weer aan de terugreis denken. Volgende week dinsdag de camper inleveren, dan een hotelovernachting (nou ja overnachting) we vliegen al om 05:30 uur `s morgens dus dat wordt vroeg uit bed. Maar daar denken we nog maar niet aan nu. Eerst nog een hele week lekker genieten hier.

Hartelijke groet van Wim en Mariet

• 13 Juli 2010 - 19:36

Edwin:

He, ik heb nu de site pas uitgevogeld (had alleen jullie eerste verslag gezien). Ik heb nu alles gelezen; wat een geweldige trip zeg! Prachtige foto's ook van die krokodillen. Volgens mij hebben jullie het erg goed naar je zin, en daar ben ik erg blij om :-)