Krokodillen + natuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu Krokodillen + natuur - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wim en Mariet Tromp - WaarBenJij.nu

Krokodillen + natuur

Door: Wim en Mariet

Blijf op de hoogte en volg Wim en Mariet

10 Juli 2010 | Australië, Sydney

Inmiddels zijn we vlak bij Cairns aangekomen. Wat is dat snel gegaan en wat zien we ontzettend veel. We zijn nu in Innesfall - 100 km van Cairns, hier blijven we 2 dagen, ik kan hier ook de finale bekijken.
We zijn van plan om vanaf maandag trips in de omgeving te gaan doen, ook Cape Tribulation staat nog op ons programma, dat ligt 100 km boven Cairns met tropisch regenwoud en uitbundige natuur. Over natuur gesproken: de natuur is uitbundig en heel anders als bij ons. Wij worden `s morgens gewekt door allerlei vogels (een soort papegaaien)We zijn nu in het gebied waar krokodillen leven. Je mag hier absoluut niet in het water ook niet in zee vanwege de zout water krokodillen. Ik heb wat foto`s toegevoegd dan snap je wel dat wij heel goed uitkijken. Natuurlijk gaan wij nog wel snorkelen vanuit een boot op het Groot Barrièrerif. Verder hebben we ook veel kangoeroes gezien, ook veel doodgereden langs de weg, er zijn gedeeltes waar om de 5 km wel een dode kangoeroe ligt. Wij hebben gelukkig (nog) niets geraakt.
Verder gaat het met ons prima, de tijd gaat veel te snel en we genieten volop.

Hartelijke groet van Wim en Mariet